www.biblioasi.gr

www.biblioasi.gr
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο χώρο μου.

www.biblioasi.gr





170,000 τίτλοι βιβλίων... Όπως και να το πεις το βιβλίο θα το βρεις!!!



biblioasi.gr

Σελίδες

Digital Clock

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Μάρκετινγκ επίπλων και προϊόντων ξύλου

Μάρκετινγκ επίπλων και προϊόντων ξύλου
Furniture and Wood Products Marketing
Μάρκετινγκ επίπλων και προϊόντων ξύλου

Συγγραφέας: Ιωάννης Ι. Παπαδόπουλος
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Αριθμός Σελίδων: 600
Έτος Έκδοσης: 11-2010






Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της.

Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου. Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών. Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
- Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν;
- Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της;
- Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης;
- Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;
- Ποιες είναι οι κατάλληλες τεχνικές προσωπικών πωλήσεων; - Ποιο είναι το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή επίπλων; - Πώς "χτίζεται" η επωνυμία μιας επιχείρησης και ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των επιτυχημένων και προσφιλών εταιρειών του κλάδου επίπλου; - Πώς διεξάγεται μια αποτελεσματική έρευνα αγοράς και πώς ερμηνεύονται τα ευρήματά της;
- Πώς διαμορφώνεται μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για τις επιχειρήσεις επίπλου;
- Ποια είναι σήμερα τα βασικά οικονομικά και παραγωγικά μεγέθη της αγοράς επίπλων και προϊόντων ξύλου; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων, ποιες οι προοπτικές τους και οι απειλές που αυτά δέχονται;

Περιεχόμενα

Πρόλογος 7

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

Μάρκετινγκ Προϊόντων Επίπλου και Ξύλου 1.1 Εισαγωγή 27 1.2 Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις Επίπλου και Ξύλου 31 1.3 Η Ικανοποίηση του Πελάτη ως Παράγοντας Μάρκετινγκ που Οδηγεί στην Επιτυχία μιας Επιχείρησης Επίπλου-Ξύλου 32 1.4 Τα Βασικά Εργαλεία του Μάρκετινγκ 35 1.5 Οι Βασικές Λειτουργίες του Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις Επίπλου και Ξύλου 37 1.5.1 Έρευνα Μάρκετινγκ 38 1.5.2 Πώληση 38 1.5.3 Διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημοσιότητα και δημόσιες σχέσεις 39 1.5.4 Διανομή 40 1.5.5 Τιμολόγηση 40 1.6 Υποστήριξη των Λειτουργιών του Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις Επίπλου και Ξύλου 40 1.6.1 Φυσική διανομή 41 1.6.2 Χρηματοδότηση 41 1.6.3 Υπηρεσίες πωλήσεων 41 1.6.4 Ανάληψη κινδύνου 41 1.7 Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις Επίπλου και Ξύλου 42 1.7.1 Οικονομική δραστηριότητα 43 1.7.2 Νομικό πλαίσιο 43 1.7.3 Τραπεζικό και οικονομικό σύστημα 43 1.7.4 Ανταγωνισμός 44 1.7.5 Τεχνολογία 44 1.7.6 Κοινωνικό περιβάλλον και ηθική 45 1.7.7 Τάσεις της μόδας 45 1.7.8 Ζήτηση των καταναλωτών 45 1.7.9 Διεθνείς αγορές 46 1.7.10 Στόχοι και πόροι της επιχείρησης 46 1.8 Ο Ρόλος της Διαχείρισης του Μάρκετινγκ 46 1.8.1 Προγραμματισμός 47 1.8.2 Οργάνωση 47 1.8.3 Στελέχωση 48 1.8.4 Κατεύθυνση 48 1.8.5 Έλεγχος 49 1.9 Ασκήσεις 50 Άσκηση 1.1 50 Άσκηση 1.2 52

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Ανάπτυξη Νέων επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 2.1 Εισαγωγή 53 2.2 Ορισμός Προϊόντων Επίπλου 54 2.3 Η Ανάγκη της Συχνής Εισαγωγής Προϊόντων 54 2.4 Λόγοι Εισαγωγής Νέων Προϊόντων 56 2.4.1 Πεπαλαιωμένο ύφος 56 2.4.2 Κύκλος ζωής προϊόντων επίπλων 56 2.4.3 Ικανοποίηση της ζήτησης της αγοράς 62 2.4.4 Διατήρηση ή βελτίωση της εικόνας επιχείρησης 63 2.5 Προσωπικό που Συμμετέχει Επαγγελματικά στην Ανάπτυξη Προϊόντων 63 2.5.1 Σχεδιαστής επίπλων 64 2.5.2 Ο υπεύθυνος της παραγωγής 64 2.5.3 Ο κατασκευαστής του δείγματος 65 2.5.4 Ο υπεύθυνος επιλογής του υφάσματος 65 2.5.5 Η επιτροπή λήψης απόφασης του νέου προϊόντος 65 2.6 Πηγές Ιδεών Νέων Προϊόντων 65 2.7 Κριτήρια Αξιολόγησης των Ιδεών Νέων Προϊόντων 69 2.8 Διαδικασία Ανάπτυξης Προϊόντων 70 2.9 Είκοσι Ερωτήματα-Προβληματισμοί για τον Προγραμματισμό της Εξέλιξης ενός Νέου Προϊόντος Επίπλου ή Ξύλου 72 2.10 Αιτίες Αποτυχίας των Νέων Προϊόντων 75 2.11 Ασκήσεις 78 Άσκηση 2.1 78 Άσκηση 2.2 80

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Τμηματοποίηση της Αγοράς Επίπλου και Προϊόντων Ξύλου 3.1 Εισαγωγή 81 3.2 Χαρακτηριστικά που Xρησιμοποιούνται για την Tμηματοποίηση της Aγοράς 83 3.3 Χαρακτηριστικά των Mεταβλητών Tμηματοποίησης της Aγοράς 85 3.4 Η Aγορά-Στόχος για τον Κατασκευαστή επίπλων 86 3.5 Η Επιλογή των Τμημάτων της Αγοράς που θα Επικεντρωθεί η Επιχείρηση 87 3.6 Στόχοι της Τμηματοποίησης της Αγοράς 89 3.7 Ανάλυση της Τμηματοποίησης της Αγοράς 89 3.8 Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Τμηματοποίησης της Αγοράς 95

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Δίκτυα ή Κανάλια Διανομής επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 4.1 Εισαγωγή 97 4.2 Τα Γενικά Κανάλια Διανομής των επίπλων 99 4.3 Τo Σύστημα Franchise 101 4.3.1 Τo σύστημα franchise στις ελληνικές επιχειρήσεις επίπλου 103 4.4 Τα Ειδικά Κανάλια Διανομής των επίπλων 113 4.5 Παράγοντες που Επηρεάζουν την Επιλογή ενός Δικτύου Διανομής 114 4.6 Οι Λειτουργίες του Δικτύου Διανομής 117 4.7 Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Καναλιών Διανομής 118 4.8 Παράγοντες που Επηρεάζουν την Τελική Επιλογή του Δικτύου Διανομής 119 4.9 Αξιολόγηση των Καναλιών Διανομής επίπλων 120 4.10 Άσκηση 122 Άσκηση 4.1 122

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Δημόσιες Σχέσεις Επιχειρήσεων επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 5.1 Εισαγωγή 125 5.2 Το Αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων 129 5.3 Τα μέσα των Δημοσίων Σχέσεων 130 5.4 Η Οργάνωση και Λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων 132 5.5 Τα Βασικά Χαρακτηριστικά του Προσωπικού των Δημοσίων Σχέσεων 134 5.6 Δραστηριότητες των Δημοσίων Σχέσεων 135 5.7 Οι Κανόνες Επιτυχίας του Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων 136 5.8 Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων των Δημοσίων Σχέσεων 137 5.9 Άσκηση 139 Άσκηση 5.1 139

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
Διαφήμιση επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 6.1 Εισαγωγή 141 6.2 Οι Στόχοι της Διαφήμισης 143 6.3 Τα Μέσα της Διαφήμισης 145 6.3.1 Ραδιόφωνο 146 6.3.2 Τηλεόραση 146 6.3.3 Έντυπα μέσα 147 6.3.4 Άμεσο ταχυδρομείο 148 6.3.5 Υπαίθρια διαφήμιση 148 6.3.6 Διαδίκτυο 149 6.3.7 Χρήση των διαφημιστικών μέσων στην ελληνική αγορά επίπλου 149 6.4 Το Διαφημιστικό Μήνυμα 152 6.5 Κριτήρια Επιλογής των Μέσων Διαφήμισης 156 6.6 Απόφαση για την Επιλογή των Διαφημιστικών Μέσων 158 6.7 Ασκήσεις 160 Άσκηση 6.1 160 Άσκηση 6.2 161

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Προώθηση Πωλήσεων επίπλων & Προϊόντων Ξύλου 7.1 Εισαγωγή 163 7.2 Στόχοι της Προώθησης Πωλήσεων 165 7.3 Τεχνικές και Μέσα Προώθησης Πωλήσεων 167 7.4 Προετοιμασία ενός Σχεδίου Προώθησης Πωλήσεων 174 7.5 Case Study Προώθησης Πωλήσεων 175

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Πωλήσεις Επιχειρήσεων επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 8.1 Εισαγωγή στην Προσωπική Πώληση επίπλων 177 8.2 Τα Οφέλη της Προσωπικής Πώλησης επίπλων 178 8.3 Δυσκολίες στην Επίτευξη Αποτελεσματικών Πωλήσεων 180 8.4 Στόχοι και Στρατηγικές Πωλήσεων 183 8.5 Διοίκηση του Προσωπικού των Πωλήσεων 184 8.5.1 Ανάλυση των καθηκόντων πωλήσεων και των προσόντων που απαιτούνται από τους πωλητές 185 8.5.2 Προσέλκυση και επιλογή πωλητών 186 8.5.3 Εκπαίδευση των πωλητών 188 8.5.4 Καθιέρωση συστήματος αμοιβών 190 8.5.5 Επίβλεψη και παραγωγικότητα των πωλητών 193 8.5.6 Αξιολόγηση των πωλητών 195 8.5.7 Συμπεριφορά των πωλητών 200 8.6 Η Διαδικασία της Πώλησης επίπλων 201 8.6.1 Αναζήτηση πελατών 203 8.6.2 Διάγνωση των προσδοκιών των πελατών 206 8.6.3 Προετοιμασία 206 8.6.4 Η παρουσίαση στην πώληση 208 8.6.5 Υπερνίκηση των αντιρρήσεων 209 8.6.6 Κλείσιμο 210 8.6.7 Δράσεις μετά την πώληση 210 8.7 Συμβουλές για Επιτυχημένες Πωλήσεις επίπλων 211 8.8 Άρθρο «Πώληση επίπλων στην Περιοχή των Συναισθημάτων και με Υψηλό Επίπεδο Ακεραιότητας» 215 8.9 Άσκηση 220 Άσκηση 8.1 220

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
Συμπεριφορά Καταναλωτή Επιχειρήσεων επίπλων & Ξύλου 9.1 Εισαγωγή 223 9.2 Έρευνα Συμπεριφοράς Καταναλωτών επίπλων 225 9.3 Ικανοποίηση και Διατήρηση του Πελάτη 227 9.4 Λήψη Αποφάσεων του Καταναλωτή 235 9.5 Μέτρηση των Στάσεων του Καταναλωτή 237 9.6 Ο Ρόλος της Διαφήμισης στη Συμπεριφορά του Καταναλωτή 242 9.7 Το Προφίλ του Έλληνα Καταναλωτή Επίπλου 245 9.8 Δικαιώματα Καταναλωτή 248 9.9 Άσκηση 250 Άσκηση 9.1 250

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
Τιμολόγηση επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 10.1 Εισαγωγή 251 10.2 Παράγοντες που Επιδρούν στον Καθορισμό της Τιμής 252 10.2.1 Ενδοεπιχειρησιακοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση 252 10.2.2 Εξωεπιχειρησιακοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση 256 10.3 Τιμολογιακή Στρατηγική και Τακτικές 260 10.4 Επιλογή Μεθόδου Τιμολόγησης 261 10.5 Ασκήσεις Τιμολόγησης 271 Άσκηση 10.1 271 Άσκηση 10.2 271

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
Επωνυμία Επιχειρήσεων Επίπλου & Ξύλου 11.1 Εισαγωγή 273 11.2 Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα ενός Branding 276 11.3 Η Φήμη της Μάρκας 278 11.4 Οι Διεργασίες για την Οικοδόμηση μιας Μάρκας 279 11.5 Η Περιουσία της Μάρκας (Brand Εquity) 280 11.6 Τα Kοινά Xαρακτηριστικά που έχουν οι Iσχυρότερες Mάρκες του Kόσμου 281 11.7 Χαρακτηριστικά Προσφιλών Εταιρειών 282 11.8 Επιλογή Διακριτικών Στοιχείων της Μάρκας 283 11.9 Αρχές Χτισίματος Επιτυχημένης Μάρκας 284 11.10 Μελέτη Περίπτωσης Branding 287

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Έρευνα Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων επίπλων και Προϊόντων Ξύλου 12.1 Εισαγωγή 289 12.2 Η Αναγκαιότητα της Έρευνας του Μάρκετινγκ 290 12.3 Η Διαδικασία Έρευνας του Μάρκετινγκ 291 12.4 Τα Εργαλεία της Έρευνας του Μάρκετινγκ 294 12.4.1 Δειγματοληψία 294 12.4.2 Συλλογή στοιχείων 296 12.4.3 Σύνταξη ερωτηματολογίου 297 12.5 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων 301 12.6 Το Περιεχόμενο της Έρευνας του Μάρκετινγκ 312 12.7 Άσκηση 315 Άσκηση 12.1 315

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων επίπλων & Προϊόντων Ξύλου 13.1 Εισαγωγή 317 13.2 Στρατηγικός Σχεδιασμός Επιχειρήσεων Επίπλου 320 13.2.1 Αποστολή της επιχείρησης 321 13.2.2 Ανάλυση SWOT 324 13.2.3 Καθορισμός στόχων 332 13.2.4 Διαμόρφωση στρατηγικής 333 13.3 Στρατηγικές Μάρκετινγκ Ελληνικών Επιχειρήσεων επίπλων 338 13.4 Απλές Στρατηγικές του Μάρκετινγκ 342 13.5 Προετοιμασία ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ 343 13.6 Τα Μυστικά του Μάρκετινγκ για μια Επιτυχημένη Επιχείρηση 345 13.7 Στρατηγική Μάρκετινγκ Καινοτομίας 345 13.7.1 Όραμα 346 13.7.2 Στόχοι 346 13.7.3 Η στρατηγική του marketing 347 13.7.4 Εικόνα εμπορικής στρατηγικής 348 13.7.5 Τμηματοποίηση της αγοράς-αγορές στόχοι 348 13.7.6 Μείγμα Μάρκετινγκ - Προϊόν 349 13.7.7 Μείγμα Μάρκετινγκ - Στρατηγική Τιμών 349 13.7.8 Μείγμα Μάρκετινγκ - Διανομή 350 13.7.9 Μείγμα Μάρκετινγκ - Διαφήμιση & Προώθηση 350 13.7.10 Πλάνο Ενεργειών Μάρκετινγκ - Προώθηση Πωλήσεων 351 13.7.11 Τελικά συμπεράσματα σχεδίου Μάρκετινγκ - προτάσεις 352

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
Επικοινωνία στις Επιχειρήσεις επίπλων & Προϊόντων Ξύλου 14.1 Εισαγωγή 355 14.2 Τρόποι Επικοινωνίας 359 14.3 Προσωπική Επικοινωνία 363 14.3.1 Ο κύκλος μιας αποτελεσματικής προσωπικής επικοινωνίας 365 14.3.2 Δεκάλογος αποτελεσματικής συνεργασίας 368 14.4 Βασικές Αρχές Ανθρώπινης Αξιολόγησης 370 14.5 Η Εμπιστοσύνη στις Διαπροσωπικές Σχέσεις 375 14.6 Η Εξωτερική Επικοινωνία με τους Πελάτες 378 14.7 Η Προφορική Παρουσίαση 379 14.8 Επίλογος για την Επικοινωνία 382

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
Η Ελληνική Αγορά Επίπλου 15.1 Εισαγωγή 385 15.2 Η Ελληνική Παραγωγή επίπλων 391 15.3 Η Κατανάλωση επίπλων στην Ελληνική Αγορά 394 15.3.1 Οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές επίπλων στην ελληνική αγορά 396 15.4 Εξαγωγές Ελληνικών επίπλων 397 15.5 Εισαγωγές επίπλων στην Ελληνική Αγορά 401 15.6 Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου Επίπλου στην Ελλάδα 404 15.6.1 Πλεονεκτήματα των ελληνικών επίπλων 404 15.6.2 Αδυναμίες των ελληνικών επίπλων 405 15.6.3 Προοπτικές των ελληνικών επίπλων 406 15.6.4 Απειλές 407 15.7 Ανάλυση SWOT του Κλάδου Κατασκευής επίπλων στην Ελλάδα 409

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16
Η Ελληνική Αγορά του Ξύλου 16.1 Εισαγωγή 411 16.2 Το Εμπόριο του Ξύλου στην Ευρωπαϊκή Ένωση 417 16.2.1 Οι αγορές πριστής ξυλείας κωνοφόρων 420 16.2.2 Οι αγορές πλατυφύλλων 422 16.3 Ο Κλάδος του Ξύλου στην Ελληνική Αγορά 423 16.3.1 Η απασχόληση στον κλάδο του ξύλου στην Ελλάδα 426 16.4 Το Εμπόριο της Στρόγγυλης Ξυλείας στην Ελληνική Αγορά 428 16.5 Το Εμπόριο της Πριστής Ξυλείας στην Ελληνική Αγορά 429 16.6 Το Εμπόριο των Ξύλινων Πάνελς στην Ελληνική Αγορά 432 16.7 Το Εμπόριο των Μοριοσανίδων στην Ελληνική Αγορά 432 16.8 Το Εμπόριο των Αντικολλητών (Κόντρα Πλακέ) στην Ελληνική Αγορά 433 16.9 Το Εμπόριο των Καπλαμάδων στην Ελληνική Αγορά 434 16.10 Η ελληνική αγορά των ξύλινων κουφωμάτων 435

Βιβλιογραφία 437
Γλωσσάριο Όρων Μάρκετινγκ 447

Παράρτημα - Ερωτηματολόγια 457
1. Σχεδιασμού και Ανάπτυξης νέων προϊόντων επίπλου ως στοιχεία του Marketing 459 2. Προώθησης πωλήσεων και δημόσιες σχέσεις σε επιχειρήσεις των κλάδων ξύλου & επίπλου στην ελληνική αγορά 465 3. Διαφημιστικής αγοράς στις ελληνικές επιχειρήσεις επίπλου 473 4. Η Στρατηγική της διαφήμισης και η επίδραση στην ψυχολογία των επιχειρήσεων με σκοπό την οικονομική ανάπτυξη του κλάδου των επίπλων - Η άποψη των επιχειρήσεων 477 5. Η Στρατηγική της διαφήμισης και η επίδραση στην ψυχολογία του καταναλωτή με σκοπό την οικονομική ανάπτυξη του κλάδου των επίπλων - Η άποψη των καταναλωτών 483 6. Μελέτη συμπεριφοράς επιχειρήσεων επίπλων στην ελληνική & διεθνή αγορά 487 7. Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτών επίπλων στην ελληνική & διεθνή αγορά 493 8. Αξιολόγηση και βελτίωση στην απόδοση πωλητών σε επιχειρήσεις επίπλου και ξύλου 501 9. Έρευνα επιχειρήσεων ξύλινων παρκέτων στην ελληνική αγορά 510 10. Έρευνα καταναλωτών ξύλινων παρκέτων στην ελληνική αγορά 519 11. Συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking) στις επιχειρήσεις των κλάδων ξύλου & επίπλου με εφαρμόζουν το σύστημα franchise 525 12. Στρατηγικές Μάρκετινγκ στο χώρο του επίπλου. Τι χρησιμοποιείται και τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον 531 13. Ηλεκτρονικό εμπόριο σε ελληνικές επιχειρήσεις ξύλου & επίπλου 538 14. Έρευνα αγοράς ξύλινου παιγνιδιού 543 15. Παραμετροποίηση εργασιών επικοινωνίας των τμημάτων επιχείρησης του κλάδου παραγωγής επίπλων μέσω ηλεκτρονικών μέσων 550 16. Διερεύνηση επιτυχημένων ολοκληρωμένων οργανώσεων εκδηλώσεων και δημόσιες σχέσεις σε ελληνικές επιχειρήσεις επίπλου 554 17. Αγοράς του L.V.L. και προώθησής του στην ελληνική αγορά 562 18. Αγοράς σχεδιασμού και κατασκευής επίπλων με χρήση προγραμμάτων CAD 564 19. Αγοράς επίπλων στη Θεσσαλία 567 20. Green Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις επίπλων 581 21. Πράσινης επιχειρηματικότητας στους κλάδους επίπλου και ξύλου 588

http://www.biblioasi.gr/product_info.php?cPath=22_133&products_id=170961

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...