…Αν ο Ηλίας Πετρόπουλος πέρασε ανορθόδοξα ή όχι στην λαογραφία, μπορούν να το κρίνουν οι ειδικοί, δεν μπορούν να το κρίνουν οι ειδικοί, δεν μπορούν όμως να του αμφισβητήσουν την τέλεια επαφή και την καθολική αφοσίωσή του με ότι καταπιάστηκε… Κανείς δεν μπορεί να σταθμίσει με σιγουριά που σταματάει ή διαμαρτυρία και που αρχίζει η πρόκληση. Το βέβαιο είναι ότι, κρατώντας το μεγάλο αυτό λεύκωμα, παγιδεύεσαι… Ακόμη και σήμερα, που το ρεμπέτικο έχει σημαντικά μελετηθεί, το βιβλίο του Πετρόπουλου μένει η πιο μεγάλη συμβολή στην ανίχνευση του, η πιο θετική προσφορά στην αναγνώριση μιας πτυχής της λαϊκής έκφρασης.
ΕΠΙΚΑΙΡΑ, 21-2-1980
Εντυπωσιακή έκδοση… ένα τεράστιο σε όγκο και αξία υλικό που η πληρότητα και η ποιότητα του είναι αναμφισβήτητη…
ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ, 29-2-1980.
...Ο Ηλίας Πετρόπουλος με τον όγκο της εργασίας του, το πάθος και την τόλμη του, πρόσφερε ένα μνημείο προς το ρεμπέτικο τραγούδι και τον κόσμο του, αλλά ακριβώς γιατί τολμάει (γι αυτό δεν φυλακίστηκε;) γιατί δεν έχει ψεύτικες σεμνοτυφίες και δεν αυτολογοκρίνεται...
EΘΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, Τατιάνα Γκρίτση-Μιλλιέξ, 2.3.1980.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου