www.biblioasi.gr

www.biblioasi.gr
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο χώρο μου.

www.biblioasi.gr





170,000 τίτλοι βιβλίων... Όπως και να το πεις το βιβλίο θα το βρεις!!!



biblioasi.gr

Σελίδες

Digital Clock

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Γλωσσικές ασκήσεις αρχαίων ελληνικών, γραμματικής και συντακτικού για το λύκειο


Γλωσσικές ασκήσεις αρχαίων ελληνικών, γραμματικής και συντακτικού για το λύκειο
Γλωσσικές ασκήσεις αρχαίων ελληνικών, γραμματικής και συντακτικού για το λύκειο
Επιλέξτε για μεγέθυνση

Συγγραφέας: Ιωάννης Λιναρδής
Εκδότης: Χατζηθωμάς
Αριθμός Σελίδων: 743
Έτος Έκδοσης: 01-2005





Με το παρόν βοήθημα ολοκληρώνεται η σειρά των βιβλίων "Γλωσσικές ασκήσεις της αρχαίας ελληνικής γλώσσας". Η όλη εργασία στηρίζεται στις 21 ενότητες του Εγχειριδίου "Γλωσσικής Διδασκαλίας Α΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου" και περιλαμβάνει εκτός από τη βασική ύλη του Γυμνασίου και τα συντακτικά και γραμματικά φαινόμενα που δε διδάχτηκαν στις τρεις γυμνασιακές τάξεις, καθώς και τα ρηματικά επίθετα σε -τος και -τέος στην πρόσθετη 22η ενότητα. Η σύντομη θεωρία κάθε θέματος εμπεδώνεται από πολλές και ποικίλες ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας, που βοηθούν αποτελεσματικά τους μαθητές των τριών τάξεων του Λυκείου να κατανοήσουν ικανοποιητικά τον αρχαίο ελληνικό λόγο. Αποσπάσματα από αυθεντικά κείμενα του αττικού λόγου, σχετικά με το διδασκόμενο γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο, δίνουν τη δυνατότητα στο μαθητή να αυτενεργήσει και να δώσει τις σωστές απαντήσεις σε εκείνο που ζητείται, ανατρέχοντας για επιβεβαίωση και στο ειδικό παράρτημα των απαντήσεων. Μια σειρά από δεκαπέντε κριτήρια αξιολόγησης, πέντε για κάθε Λυκειακή τάξη, που βασίζονται στο σχετικό για τις εξετάσεις διάταγμα του Υπουργείου Παιδείας, με κείμενα διδαγμένα και αδίδακτα, με ερωτήσεις ερμηνευτικές, γραμματικές, συντακτικές, λεξιλογικές - σημασιολογικές και γραμματειακού είδους συμπληρώνουν αυτή την εργασία. Πιστεύουμε ότι η προσπάθειά μας αυτή θα δώσει μία σημαντική βοήθεια στο μαθητή της θεωρητικής κατεύθυνσης να ασκηθεί ικανοποιητικά στην εκμάθηση του αρχαίου λόγου και στον καθηγητή την ευχέρεια να επιλέξει από το πλήθος των ασκήσεων εκείνες που θα στηρίξουν το γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο της διδασκαλίας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...